Pastorul V.Al.Talos scrie un articol numit VINDECA DOAMNE, SUFERINTELE PROVOCATE DE VINDECATORI!.
Nu am sa comentez continutul articolului ci doar incheierea unde scrie asa:
Dupa ce am inchis telefonul mi-am amintit ca apostolul Pavel marturiseste: “El ne-a izbavit si ne izbaveste… si avem nadejdea ca ne va mai izbavi inca. Voi insiva ne veti ajuta cu rugaciunile voastre…” (2 Corint. 1:10-11). Rugaciunea pentru bolnavi si pentru cei ce trec prin necazuri este un ajutor pretios de care nu trebuie sa ne lipsim unii pe altii.
Dar, sa nu uitam ca Dumnezeu este SUVERAN! Si ca in atotstiinta si dragostea Sa, El face ca toate lucrurile (inclusiv suferinta) sa coopereze spre binele celor ce-L iubesc pe Dumnezeu (Romani 8:28). Oare in cate situatii, cei ne-vindecati de o anumita boala sunt condamnati la suferinte sufletesti mai mari, tocmai de catre vindecatori?
Dumnezeu este SUVERAN. Asa este. Intrebarea este: ce inteleg unii din aceasta suveranitate?
Dumnezeu, in suveranitatea Sa, a decis ca Fiul Sau sa se jertfeasca pentru mantuirea oamenilor. Domnul Isus a murit pentru intreaga lume:
1 Ioan 2
1. Copilasilor, va scriu aceste lucruri ca sa nu pacatuiti. Dar, daca cineva a pacatuit, avem la Tatal un Mijlocitor, pe Isus Hristos, Cel Neprihanit.
2. El este jertfa de ispasire pentru pacatele noastre; si nu numai pentru ale noastre, ci pentru ale intregii lumi.
Asta inseamna ca toti oamenii primesc automat iertarea pacatelor? Nu. Ca sa le primesti trebuie sa ai credinta.
Dumnezeu in suveranitatea Sa a ales astfel desi El vrea ca toti oamenii sa vina la mantuire:
1 Timotei 2
1. Va indemn deci, inainte de toate, sa faceti cereri, rugaciuni, mijlociri, multumiri, pentru toti oamenii,
2. Pentru imparati si pentru toti care sunt in inalte dregatorii, ca sa petrecem viata pasnica si linistita intru toata cuviosia si buna-cuviinta,
3. Ca acesta este lucru bun si primit inaintea lui Dumnezeu, Mantuitorul nostru,
4. Care voieste ca toti oamenii sa se mantuiasca si la cunostinta adevarului sa vina.
5. Caci unul este Dumnezeu, unul este si Mijlocitorul intre Dumnezeu si oameni: omul Hristos Iisus,
6. Care S-a dat pe Sine pret de rascumparare pentru toti, marturia adusa la timpul sau.
Avem aici un exemplu clar despre suveranitatea lui Dumnezeu. In suveranitatea Sa a lasat oamenii sa aleaga daca vor sa accepte mantuirea sau nu. Acelasi lucru este valabil si pentru vindecare si pentru orice lucru din viata noastra.
Ca sa revenim la articolul de mai sus, Domnul Isus, care a spus ca cine L-a vazut pe El L-a vazut pe Tatal, ne-a aratat care este voia Tatalui in ceea ce priveste boala si vindecarea. Domnul Isus a vindecat toti oamenii care au venit la El, i-a vindecat pe toti cei ce si-au pus credinta in El.
Domnul Isus ne-a aratat clar care este voia Tatalui in aceasta problema.
Cele scrise la finalul acelui articol contrazic spusele Domnului Isus. Cine poate sa spuna ca Dumnezeu in suveranitatea Lui si din dragoste (???) ii lasa pe oameni in suferinta (NU ma refer aici la persecutii) pentru a le face bine il face mincinos pe Domnul Isus care spune:
Matei 7
7. Cereti, si vi se va da; cautati si veti gasi; bateti, si vi se va deschide.
8. Caci oricine cere capata; cine cauta gaseste; si celui ce bate i se deschide.
9. Cine este omul acela dintre voi care, daca-i cere fiul sau o paine, sa-i dea o piatra?
10. Sau, daca-i cere un peste, sa-i dea un sarpe?
11. Deci, daca voi, care sunteti rai, stiti sa dati daruri bune copiilor vostri, cu cat mai mult Tatal vostru care este in ceruri va da lucruri bune celor ce I le cer!
In articol scrie:
Dar, sa nu uitam ca Dumnezeu este SUVERAN! Si ca in atotstiinta si dragostea Sa, El face ca toate lucrurile (inclusiv suferinta) sa coopereze spre binele celor ce-L iubesc pe Dumnezeu (Romani 8:28)
Cum sa iei un verset si pe baza lui sa spui ca Dumnezeu lucreaza binele in viata omului prin boala (despre boala e vorba in articol, suferinta la care se refera aici este suferinta generata de boala)?
Domnul Isus spune ALTCEVA. A spune altceva decat Isus inseamna sa Il faci pe El mincinos.
Romani 8
28. De alta parte, stim ca toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, si anume spre binele celor ce sunt chemati dupa planul Sau.
Afirmatia lui Pavel cum ca toate lucrurile lucreaza impreuna pentru binele nostru este facuta dupa ce vorbeste despre faptul ca Duhul Sfant mijloceste pentru noi. Daca noi nu cooperam cu Duhul Sfant astfel incat sa mijloceasca pentru noi atunci nu toate lucrurile vor lucra spre binele nostru. Versetul de mai sus vorbeste despre cei ce Il iubesc pe Dumnezeu, despre cei ce sunt chemati dupa planul Sau. Aceasta inseamna ca versetul respectiv nu se aplica tuturor oamenilor.
Versetul de mai sus nici nu spune ca tot ceea ce apare in viata noastra este de la Dumnezeu ci mai degraba spune ca Domnul poate sa faca in asa fel incat sa transforme orice rau in bine prin mijlocirea Duhului Sfant. Romani 6:16 spune clar ca daca ascultam de diavol devenim sclavii sai. Invatatura ca tot ceea ce ni se intampla este voia Domnului sau ca El permite ii face pe oameni sa se supuna diavolului si sa nu mai lupte cu el. (Iacov 4:7)
Sunt oameni care povestesc intamplari tragice din viata lor si care spun ca daca nu ar fi fost acestea Domnul nu ar fi putut sa aduca la infaptuire voia Sa pentru viata acestor oameni. Aceasta invatatura nu este biblica.
2 Timotei 3
16. Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete, sa mustre, sa indrepte, sa dea intelepciune in neprihanire,
17. pentru ca omul lui Dumnezeu sa fie desavarsit si cu totul destoinic pentru orice lucrare buna.
Nu trebuie sa invatam prin tragedii. Avem la indemana Scriptura.
Concluzie:
Cand Dumnezeu ne vorbeste prin Cuvantul Sau cine are dreptate? Dumnezeu sau omul care vine si interpreteaza spusele Sale? Cine greseste cand in viata noastra nu vedem ceea ce spune Cuvantul Domnului? Noi sau Dumnezeu?
De aia este nevoie ca Domnul sa ne aminteasca:
The Lord said with a loud voice:
“I am that I am.
I am the love,
I am the life.”

Amour
28/11/2011 at 8:39 am
Ucenicule, esti de acord cu mine ca Domnul ingaduie boala intr-un om drept o consencinta a pacatului (depinde ce pacat, pt ca sunt consencinte diferite), si ingaduie, de asemenea, boala, pentru proslavirea Numelui Sau?
Te rog sa-mi argumentezi biblic, daca ai o parere diferita.
ucenicul lui Hristos
28/11/2011 at 9:26 am
Raspunsul la intrebarea ta il vei gasi citind Ioan 3:14-15 si Numeri 21:4-9.
mihaela
30/11/2011 at 2:09 pm
Dacă vorbim de Dumnezeul bibliei aș spune că vindecarea e spre proslăvirea Numelui Său.
Alex Nagy
05/12/2011 at 5:40 pm
Ucenicule….Bravo! Te recunosc un adevarat ucenic..Am citit mai multe comentarii,si te felicit ,si slavesc pe Domnul,pentru ca toti cei ce sunt calauziti de Duhul Sfint cred la fel…
Amour
05/12/2011 at 9:38 pm
Intra-adevar, voia lui Dumnezeu este aceea ca noi, copiii Sai, sa fim binecuvantati (Ioan 10:10; Ieremia 29:11).
Dumnezeu ingaduia boala in trupul omului pt ca apoi prin vindecare, Numele Sau sa fie proslavit (Ioan 9:3). Pavel, omul lui Dumnezeu, apostol, nu putea el sa fie eliberat de acel tepus? Dumnezeu a ingaduit aceasta boala, referinta biblica explica mai bine: 2 Corinteni 12:7.
Pentru ca L-au inselat pe Dumnezeu, Anania si Safira au primit o “boala mortala” (FA 5:5;10).
Dumnezeu, in primul rand este DRAGOSTE, dar este si DREPT.
Sa nu uitam si de botezul cu foc…
Apropo, si mie imi place ce faci Ucenicule. Fii binecuvantat.
ucenicul lui Hristos
06/12/2011 at 2:46 pm
Este ultima oara cand mai raspund la astfel de comentarii. Nu de alta dar imi pierd timpul degeaba. Pe acest blog sunt o gramada de articole care sa raspunda la lucrurile de acest gen. Nu pot sa postez nenumarate articole intr-un singur comentariu.
Pavel nu a fost bolnav. Aici se gaseste explicatia tepusului: http://uceniculluihristos.wordpress.com/vindecarea/
In ceea ce priveste Ioan 9:3, explicatia este aici: http://uceniculluihristos.wordpress.com/2011/11/30/cine-a-pacatuit/
Domnul Isus ne arata clar voia Tatalui si purtarea Sa de grija fata de copiii Sai. A spune ca Dumnezeu permite boala pentru un copil al Sau este ca si cum ai spune ca un tata pamantesc ii permite copilului sau sa se arda si sa sufere pentru a-l invata o lectie sau pentru a-i arata copilului maretia sa de tata…
Cei care nu sunt copii ai lui Dumnezeu il au ca tata pe Satan. Banuiesc ca nu e nevoie de referinte Biblice pentru a demonstra acest lucru.
Dumnezeu isi va arata mania Sa fata de oamenii care nu il accepta pe Fiul Sau.
De asemenea, ca un tata bun, El isi protejeaza copiii de cei ce le fac rau: vezi exemplul cu Anania si Safira si Apocalipsa 2:20-29.
Domnul Isus a aratat care este voia perfecta a Tatalui pentru cei ce traiesc in aceasta perioada.
Daca cineva prefera sa aleaga sa creada altceva decat ceea ce ne-a aratat Isus este treaba lui…
mihaela
06/12/2011 at 6:13 pm
deși am zis că mă voi ține departe de astfel de subiecte nu mă pot abține întotdeauna
Doar niște versete de meditat. Putea oare un om bolnav, bătut pânâ acolo încât agresorii l-au crezut mort să continue a doua zi să propăvăduiască Evanghelia?
“Sunt ei slujitori ai lui Hristos? – vorbesc ca un ieşit din minţi – eu sunt şi mai mult. În osteneli, şi mai mult; în temniţe, şi mai mult; în lovituri, fără număr; de multe ori în primejdii de moarte! De cinci ori am căpătat de la iudei patruzeci de lovituri fără una; de trei ori am fost bătut cu nuiele; o dată am fost împroşcat cu pietre; de trei ori s-a sfărâmat corabia cu mine; o noapte şi o zi am fost în adâncul mării.“ 2 Corinteni 11:23-25
“Atunci au venit pe neaşteptate din Antiohia şi Iconia nişte iudei care au aţâţat pe noroade. Aceştia, după ce au împroşcat pe Pavel cu pietre, l-au târât afară din cetate, crezând că a murit. Când l-au înconjurat însă ucenicii, Pavel s-a sculat şi a intrat în cetate. A doua zi, a plecat cu Barnaba la Derbe. După ce au propovăduit Evanghelia în cetatea aceasta şi au făcut mulţi ucenici, s-au întors la Listra, la Iconia şi la Antiohia, întărind sufletele ucenicilor” (Faptele apostolilor 14:22)
ucenicul lui Hristos
06/12/2011 at 7:11 pm
Doar niște versete de meditat. Putea oare un om bolnav, bătut pânâ acolo încât agresorii l-au crezut mort să continue a doua zi să propăvăduiască Evanghelia?
Daca l-a vindecat Dumnezeu, putea.
La fel putem pune intrebarea: poate un om sa stea o noapte si o zi in adancul marii si apoi sa mai traiasca?
…de trei ori s-a sfărâmat corabia cu mine; o noapte şi o zi am fost în adâncul mării.“ 2 Corinteni 11:25
La Dumnezeu orice este cu putinta. Pacat ca multi crestini de azi nu mai cred asta. Sau o cred doar teoretic…
Alex Nagy
07/12/2011 at 6:49 am
Iata cum Il cunosc eu pe Dumnezeu…
Dumnezeu vrea ca fiecare sa fie mintuit !tim 2;4(mintuit inseamna iertat eliberat reintregit vindecat)
Un singur exemplu gasim in scriptura cind cineva s-a adresat lui Isus in felul urmator. Acest exemplu il gasim in Luc 5;12
Daca veri poti sa ma curatesti. Lui Isus i s-a facut mila si a spus : Vreau fii curatit… El este acelas ieri azi si in veci . Este acelas si cu cei dintii si cu cei de pe urma. Tie ce crezi ca ti-ar raspunde?
Credinta ta pe ce se bazeaza? …pe cerinta leprosului; – s-au pe raspunsul Lui Isus. Noi nu mai avem voie sa spunem :-daca este voia Ta, pt.ca noi cunoastem voia Lui…
Sunt doua motive pentru care Dumnezeu ingaduie bolile :-Necunostinta si nesupunerea fata de Cuvint.. Piere poporul Meu din lipsa de cunostinta.. In timpurile din urma cunostinta va creste si Dumnezeu vrea sa aiba copii incoruptibili si fara frica.
In vechiul legamint si in noul legamint vindecarea este inclusa prov.4;22 exod.23;25 exod 15 26 psalmi 103;4-5 psalmi 107;20 isaia 53;4-5 mat .8;17 1pet.2;24 gal.3 13 sunt de acord…insa nu sunt de acord cu exceptiile
Sa presupunem ca versetele scrise mai sus ar fii proiectate pe perete si mai la stinga am proiecta pe perete pe Timotei, Epafrad ,Trofim si altii care au fost bolnavi
Ce vom face? Vom verifica validitatea Cuvintului cu experientele acestor oameni s-au vom analiza eperientele lor cu Cuvintul Domnului. Cum ..poate vei zice : -acestia au fost prietenii lui Pavel…asa este :-dar asta nu inseamna ca ei erau perfecti si ei nu au avut toata scripturile cum le avem noi astazi.
Dima din dragoste pentru lume l-a parasit pe Pavel Nu a fost el prieten cu Pavel? Insa situatia lui este mult mai grava pt.ca Dima s-sa intors in lume pe cind daca cineva este bolnav nu inseamna pierderea mintuirii..Sa nu uitam ca saminta care a cazut in pamint bun a adus 30- 60 -100 Un hectar de pamint daca rodeste 30% este o problema majora si totusi reiese ca si ei sunt copii Domului
Hai sa presupunem ca te afli inr-o adunare si predici dar in timpul acesta se vede clar ca ai o boala in corp. Daca le-ai predica ca de acea sunt intre voi multi bolnavi, neputinciosi si nu putin dorm, fiindca nu deosebiti trupul Domnului…Ei ce tiar raspunde …Tu de ce esti bolnav?Ai spune ca ai un tepus?Hai sa fim seriosi…Cind Pavel a spus in gal.3.13 Hristos n-ea rascumparat din blestemul legii.deut.28
..etc.S-a inclus si pe el ca a fost scapat de blestemul legii Daca ar fii fost bolnav galatenii iar fi
scris inapoi …Tu de ce esti sub blestem?
Tepusul lui Pavel nu a fost boala Numeri33.55
Acuma iti voi da raspunsul de ce majoritatea vorbitorilor lasa loc pt. exceptii…In primul rind este necunostinta …Multi nu cunosc legamintul. In al doilea rind este din cauza mindriei si a orgoliului. Le place ideia cu exceptiile pt.ca in acest caz chiar daca se imblonavesc poate sa iasa basma curata inaintea ascultatorilor (ma refer la acei ascultatori care nu cunosc indeajuns Cuvintul) rastalmacind Cuvintul Lui Dumnezeu,dar in acest caz atrag asupra lor judecata Maleahi cap 2
Iov Nu a avut legamint cu Dumnezeu careta lui Iov este mai veche ca cartea lui Moise.
Totus Iov a lasat o portita de intrare celui rau in iov 3;25 Iov a spus ca de ce se teme acea a venit asupra lui. Frica este de la cel rau. Noi nu am primit un Duh de frica ci un Duh de putere , de dragoste si de chibzuinta. . Suferintele pentru numele lui Isus apartine de purtarea crucii, si nu ni sa dat scutire de acestea( dar nu ingaduie peste puterile noastre) , dar pacatul si boala nu mai trebuie sa-l putram pt. ca Domnul Isus a luat asupra Lui.1 petru 2;24…………mat,8;17
Nu gasim scris in noul testament ca Dumnezeu incearca pe cineva cu boala.
In noul legamint Dumnezeu nu ne ispiteste iacov 1;13
Cel care ispiteste este diavolul care vine cu poftele cu care le momeste pe oameni (daca oamenii le da prilej.) Sufletul si trupul nostru trebuie sa fie sub conrolul duhului nostru,care a fost nascut din noua…
Noi suntem fiinte duhovnicesti ,avem suflet si traim in trup.
.
Si eu am iceput sa scriu depre vindecare si depre voia Domnului asa ca atasez un mic inceput sper ca in doua trei luni definitizez..Mentionez ca este experienta de aproximativ 38 de ani.Am studiat viata unora dintre cei mai capabili vorbitori (Dumnezeu lucra impreuna cu acesti oameni si se intimplau semne si minuni) precum Kennyon, Keneth Hagyin, Kitt Moore, Keneth Copland ,Bosvotth ,Osborn
care au avut darul vindecarilor, care se manifesta dupa voia Duhului Sfint
Acesti scriitori reprezinta cam trei generatii si nu se contrazic la invatatura ca sunt si au fost calauziti de acelas Duh. Chiar si eu am lucrat impreuna cu Dumnezeu si El a intarit Cuvintul cu semne si minuni.
El intareste Cuvintul Lui daca este spus dupa voia Sa…Si eu am mai fost bolnav ,dar niciodata nu am cautat scuze ci totdeauna m-am verificat , 1 cor 11-am fost gasit vinovat …m-am judecat si am beneficiat de vindecarea divina. Chiar de am cunoaste toata scriptura bine ,dar daca nu umblam in dragoste, diavolul ne poate ataca cu boala.. Gal 5;6 La Dumnezeu nici taierea imprejur nici netaierea imprejur nu conteaza ci credinta care lucreaza prin dragoste.Deci fara dragoste credinta nu functioneaza..Poate te inrebi;Cum spune Pavel ca daca ar avea credinta incit sa mute si muntii fara dragoste nu este nimic. Daca fara dragoste se intimpla anumite minuni atunci este o putere oculta ….pt.ca Dumnezeu e dragoste si daca lipseste dragostea inseamna ca acolo nu este Dimnezeu. Datorita unor judecati pe care le face omul pe nedrept, defaimari, birfe, lipsa de iertare , vorbe, goale etc. omul poate sa atraga asupra lui anumite boli.
Ai scris lucruri foarte bune ,dar sa scoti exceptiile de ce sa atragi asupra ta judecata
Voia lui Dumnezeu!
Dumnezeu nu a promis ca in trupurile astea vom trai vesnic, totusi voia Lui este sa fim sanatosi cit timp vom umbla pe acest pamint..
Poate iti vei pune intrebarea : Cum vor muri oameni daca nu sunt bolnavi?
-Domnul ia suflarea si trupul se intoarce in tarina
Oamenii au multe convingeri gresite cu privire la voia Lui.
Stii macar un exemplu cind Isus a refuzat pe cineva sa vindece?
Sunt convins ca nu poti sami duci nici un argument contra ,pentru ca nu ai acoperire
din Cuvint
Iti voi duce citeva argumente de unde reiese ca Domnul vrea ca fiecare sa fie vindecat:
1 -1 Tim.2; -4—reiese ca Dumnezeu vrea ca toti oamenii sa fie mintuiti si sa vina la cunostinta adevarului . Cuvintul ,mintuit’ inseamna :- iertat ,vindecat ,eliberat scapat, reintregit. Isus a spus unora dupa ce ia vindecat:- …Credinta ta tea mintuit…
2 Veti cunoaste adevarul si adevarul va va face slobozi…
3 prov.4; 20-22 Fiule ia aminte la cuvintele mele, pleacati urechea la vorbele mele Sa nu se departeze cuvintele acestea de ochii tai, pastreazale in fundul inimii tale .
Caci ele sunt viata pentru cei ce le gasesc si sanatate pentru tot trupul lor.
Din traducerea ebraica mai reiese ca cuvintul Lui e medicament ,si vestea buna ca nu poti sa iei supradoza si nu are efecte secundare.
4 Cunoastem ca voia lui Dumnezeu este vindecarea prin faptul ca a spus leprosului
luca 5;13 a voiesc fii curatit…El este acelas ieri azi si in veci ..este acelas si cu cei dintii si cu cei de pe urma El nu se schimba……
Tie ce crezi ca tiar raspunde?..Credinta ta pe ce se bazeaza ?-Pe cerinta leprosului
s-au pe raspunsul lui Isus?..
5 Boala vine de la satana si Isus a venit sa strice lucrarile diavolului…1 ioan 3;8
6 fapte 10 ;38 Cum Dumnezeu a uns cu Duhul Sfint si cu putere pe Isus din Nazaret,care umbla din loc in loc ,facea bine si vindeca pe toti cei ce erau apasati de diavolul. Pe cine vindeca ? – Pe cei ce erau apsati de diavolul
Pe femeia girbova cine o tinea legata? Satana…pe Iov cine la facut bolnav?
Iov 2;7 satana la facut bolnav….
Ioan botezatorul a spus ca dupa el, vine unul care boteaza cu Duh Sfint si cu Foc
Acest foc nu este boala pentru ca Isus a venit sa vindece oamenii si nu sa-i imbolnaveasca..
7 Voia lui Dumnezeu nu este ca tu sa fii bolnav .Aceasta reiese la rugaciunea Tatal nostru..
Facase voia Ta;- precum in cer asa si pe pamint…. Crezi ca in cer exista boala.?
Noi nu mai trebuie sa punem sub semnul intrebarii caracterul lui Dumnezeu
Trebuie sa stim ca El este ( exod 34;6)plin de indurare si milostiv, incet la minie,
plin de bunatate si credinciosie…El vrea ca toti sa fie vindecati…Poate vei spune : Daca vrea de ce nu o face?-.El sia facut partea Lui, dar tu trebuie sa primesti cu recunostinta pentru ca El a platit pretul suprem, ca oamenii sa fie mintuiti…
8……………1petru 2-24 El a purtat pacatele noastre in trupul Sau pe lemn ,pt.ca noi fiind morti fata de pacate sa traim pt.neprihanire; prin ranile Lui ati fost tamaduiti…
Esti inclus si tu aici ??(1 petru 2;24) Sigur ca esti ,bucurate si nu te mai plinge de mila.
9 Caci harul lui Dumnezeu care aduce mintuire, pentru toti oamenii a fost aratat,tit 2;11
Deci si pentru tine …….Te intreb :-toti primesc iertarea de pacate? Nu .
De ce ?Pentru ca omul are libertate in alegerea pe care o face si Dumnezeu respecta optiunea omului…
10 Vindecarea este inclus si in legamintul vechi si in legamintul noua.
Exod 15;26 Daca vei asculta cu luare aminte glasul Domnului Dumnezeului tau,daca vei face ce este bine inaintea Lui,daca vei asculta de poruncile Lui si daca vei pazi toate legile Lui nu te voi lovi cu niciuna din bolile cu care am lovit pe Egipteni;caci Eu Sunt Domnul care te vindeca……..exod 12 23 Cind va trece Domnul ca sa loveasca Egiptul si va vedea single pe pragul de sus si pe cei doi stilpi ai usii..
Domnul va trece pe linga usa si nu va ingadui nimicitorului sa intre in casele voastre si sa loveasca…….Stii cine era nimicitorul ? Psalmi 78;49 o droaie de ingeri aducatori de nenorociri .(din traducera ungureasca reiese clar ca este vorba de ingeri rai )
11………….. exod 23;25 Voi sa slujiti Domnului Dumnezeului vostru,si El va va binecuvinta piinea si apele si voi departa boala din mijlocul tau…
12 Voia lui Dumnezeu nu este ca omul sa fie bolnav din cauza creatiei.. Ce a creat El a spus ca e bun ..Boala nu este buna…
13 …. Daca voia lui Dumnezeu ar fii ca unii sa fie bolnavi ,de ce iacov 5;14 spune :-
Este verunul din voi bolnav?..Sa cheme pe batrinii bisericii si sa se roage pentru el…
14……..Daca voia Domnului este sa fi bolnav de ce majoritatea oamenilor se duc la doctor? Am tot respectul fata de cadrele medicale, dar daca tu crezi ca voia lui Dumnezeu este sa fi bolnav. atunci tu impreuna cu cadrele medicale ati cauta sa zadarniciti voia Sa. Mediteaza putin la aceste argumente ………
15 Daca voia :Lui ar fii ca oamenii sa fie bolnavi de ce a trimes Isus pe ucenici sai vindece (luca 9;1-2)
16 Isus sa coborit sa faca voia tatalui…(matei 8 17) El a luat asupra Lui neputintele noastre si a purtat boalele noastre..
17……Hristos ne-a rascumparat din blestemul legii,facindu-se blestem pentru noi,
- fiindca este scris:-Blestemat e oricine este atirnat pe lemn
- In blestemul legii sunt cuprinse toate bolile cunoscute si necunoscute (deut.cap.28) Aceste blesteme Isus a luat asupra Lui.(galateni3.13)